این شرکت دارای انبارهای اختصاصی در کشورهای ترکیه(استانبول)، بلغارستان(صوفیا و پلودیو)، دانمارک(کپنهاگ)، اسلوونی(لیوبلیانا ) و چین(شنژن) است. انبارهای موجود زیر نظر گمرک هستند و دارای فضای اختصاصی برای محموله های معمولی و  یخچالی هستند.

داشتن انبارهای اختصاصی

چرا ره‌انجام؟
این شرکت به دلیل داشتن برخی ویژگی‌ها که حاصل سال‌ها تجربه و استفاده از اساتید و با سوادان این صنعت است، توانسته است خود را از بسیاری از رقبای خود متمایز ساخته تا با شیوه‌های متفاوت خدمتی متفاوت را به مشتریان و کارفرمایان ارائه دهد.
 همانطور که مستحضرید به دلیل کمبود محموله های صادراتی به بعضی از کشورهای اروپای شرقی و غربی همانند: چک، نروژ، سوئد، دانمارک،  فنلاند، بلاروس، استونی، مولداوی، ایرلند، انگلستان و اسلواکی، کامیون های ایرانی کمتر در این مسیر تردد دارند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای ارائه خدمات حرفه‌ای‌تر و رفاه حال صاحبان کالا در بلغارستان که از نقطه نظر گمرکی در منطقه‌ای استراتژیک واقع شده است شرکتی را تاسیس گردانیم و بدین منظور شرکت ره‌انجام بلغارستان در سال 2008 تاسیس گردید. انبارهای اختصاصی این شرکت در بلغارستان و اسلونی و دانمارک، این امکان را در اختیار ما قرار داده‌اند تا کلیه محموله‌ها (اعم از صادراتی و وارداتی) را از اقصی نقاط اروپا با سرعت و اطمینان خاطر بیشتری به مقصد برسانیم. اصل امانت‌داری در بخش کریری از دیگر نکات مهمی است که در شرکت ره انجام مورد توجه اکید مدیران و سایر پرسنل است.

تضمین امنیت حمل

محموله‌های بارگیری شده توسط این شرکت از ابتدا تا زمان تحویل در مقصد تحت پوشش بیمه‌ی مسئولیتی خواهند بود که شرکت ره انجام سالهاست از طریق شرکت‌های معتبر بیمه گر اقدام به تامین می کند. مسئولیت ما نه تنها در حمل‌و‌نقل محموله‌های شما، بلکه در راستای جلب اطمینان شما در امانت و مراودات تجاریمان خلاصه می‌گردد.

کامیون‌های تحت پوشش این شرکت همگی به سیستم ردیاب جی‌پی‌اس مجهز هستند و در صورت درخواست مشتریان و صاحبان‌کالا کد رهگیری برای محموله‌ی بارگیری‌شده در کامیون مورد نظر صادر می‌گردد که امکان ارسال یک گزارش در هر 4 ساعت را دارد.

مکان‌یابی لحظه‌ای محموله

از آنجایی که ارتباط با مجموعه‌ی شرکت ره‌انجام ارتباطی است بی‌واسطه‌ای و حمل محموله ها توسط ناوگان فعال خود شرکت انجام می شود لذا هزینه های حمل‌ونقل نیز به شدت رقابتی و برای مشتریان به صرفه خواهد بود.

هزینه مناسب حمل و نقل

ویژگی متمایز

تماس با ما

شما کاربران گرامی می توانید از طریق اطلاعات تماس و مراجعه حضوری به شرکت با ما در ارتباط بوده و یا از طریق فرم زیر برای ما پیغام ارسال نمایید.
​​​​​​​
شنبه تا چهارشنبه 09:00 الی 16:30 ، پنجشنبه
09:00 الی 13:30 

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

  • شماره تماس:        (5 خط) 88802223
  • ایمیل پشتیبانی‌:    support@rahanjam.ir
  • شماره همراه:             09124783959
  • شناسه شبکه‌های مجازی:     @rahanjam
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان‌ ولیعصر، نرسیده‌ به‌ سه‌راه‌ فاطمی، کوچه‌ شهید‌ حمید‌ صدر، پلاک 47، واحدهای 1 و 3 .