فورواردر (واسطه‌گر حمل)
​​​​​
​​​​​​​دیری نپایید که با ایجاد همکاری‌ دوطرفه با شرکت‌های موفق در سایر ‌شاخه‌های حمل‌ونقل و همچنین استفاده بردن از تجارب کارشناسان خبره و ماهر در  بخش بازرگانی صادرات و واردات، این شرکت بخش فورواردری خود را راه‌اندازی نموده و دلایل ذکر شده این شرکت را به فورواردری قابل اطمینان تبدیل کرده است که علاوه بر حمل بار به صورت دربست، امکان حمل محمولات خرده بار صادراتی و وارداتی را نیز دارد.​​​​​​​ در ادامه به هر یک از شیوه‌های واسطه‌گری که این شرکت برای صاحبان کالا انجام می‌دهد بیشتر می‌پردازیم:

   سریع‌ترین روش حمل در جهان، حمل‌ونقل هوایی است، شرکت ره‌انجام آماده‌ی ارائه‌ی سرویس حمل هوایی از تمام پایانه‌های پروازی اروپا، امارات و چین به مقصد فرودگاه امام می‌باشد. در صورت وجود پرواز برای سایر فرودگاه‌های کشور نیز امکان ارئه سرویس خواهد بود. درضمن امکان ترانزیت محموله‌ها از فرودگاه امام به سایر گمرکات کشور نیز فراهم است.

حمل و نقل هوایی

     امروزه حمل‌و‌نقل دریایی مهم ‌ترین سهم در جابجایی کالا در جهان را داراست و تقریبا 80 درصد از محموله‌ها از طریق آبراه‌ها و حمل کانتینر جابجا می‌شوند. باعث افتخار است که به اطلاعتان برسانیم شرکت ره‌انجام با داشتن نمایندگی فعال در بنادر امیرآباد و بندرعباس و همچنین بهره جستن از شرکای تجاری خبره و فعال در اروپا و چین آماده‌ی ارائه ی سرویس به شما مشتریان محترم می‌باشد.​​​​​​​

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل جاده‌ای

جاده از قدیم ساده‌ترین امکان برای جابجایی کالا بوده است و ایران همواره نقش مهمی در حمل‌ونقل جاده‌ای ایفا کرده است ، همانگونه که در زمان‌های دور بخش مهمی از جاده‌ی ابریشم بوده، اینک هم در مرکز کریدورهای بین‌المللی و حساس دنیا حضور دارد. از این‌رو که سازمان‌های بین‌المللی برای تدوین قوانین مرتبط با حمل‌ونقل جاده‌ای دست به کار شدند و باعث افتخار است که شرکت ره‌انجام در همان سال‌های آغازین فعالیت به عضویت سازمان بین‌المللی حمل و نقل جاده ای IRU در آمد و سالهاست عضو ثابت انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی ایران است و برای چندین سال پی‌در‌پی ریاست بخش جاده‌ای انجمن مذکور بر عهده‌ی مدیر عامل این شرکت بوده است.​​​​​​​

تماس با ما

شما کاربران گرامی می توانید از طریق اطلاعات تماس و مراجعه حضوری به شرکت با ما در ارتباط بوده و یا از طریق فرم زیر برای ما پیغام ارسال نمایید.
​​​​​​​
شنبه تا چهارشنبه 09:00 الی 16:30 ، پنجشنبه
09:00 الی 13:30 

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

  • شماره تماس:         (5 خط) 88802223
  • ایمیل پشتیبانی‌:     support@rahanjam.ir
  • شماره همراه:              09124783959
  • شناسه شبکه‌های مجازی:      @rahanjam
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان‌ ولیعصر، نرسیده‌ به‌ سه‌راه‌ فاطمی، کوچه‌ شهید‌ حمید‌ صدر، پلاک 47، واحدهای 1 و 3 .